torsdag 8. januar 2009

Til Minne! In memory

I dag fikk jeg en veldig trist melding, om at en kjær venn i mange år er gått bort, og på selve julaften. Det gjorde meg veldig trist, enda han snart var 90 år. Vi kom i kontakt ført på 90 tallet - 91 eller 92 grunnet slektsforskningen, han er i slekt med min mine barn.
Merkelig...har aldri møtt han in live..men snakket på telefon og brev og emails. Han bor i Sverige langt unna, men nå hadde vi snakket om og møtes, og ja....jeg ble forsein ....
Til Minne om min kjære kjære venn KARL MAGNUS tneker på deg, hvil ifred!
Today I got a really sad message, that my dear friend for many years are dead, and on the Xmas eve. I got really sad,even he was soon 90 years old. We got in contact in early 90`s -trough genealogy, he is related to my kids. Strange....i never met him personaly, just calls, and letters / emails..right begore Xmas we talk about finnaly meet, coz he live faraway in Sweden, but....It got to late....
In Memory for my dear dear friend KARL MAGNUS think of you, rest in peace!

0 kommentarer: