fredag 2. januar 2009

Forbaska kamera

NO har jeg slåss me det jæ...................kameraet.....hmmm no har den hengt seg opp på SEPIA....så alle bilder blir bare brune.......
Etter kameraet lå ute i sommer...i regnvær( jaaaaaaa jeg vet jeg vet jeg vet...) så har den levd sitt eget liv på blitzing og ikke, macro og ikke........det har jo gått bra---men nå er det SEPIA som har slått seg på og jeg får det FFFFFFFFFF ikke av...................
Så til dets.....blir bildene slik:
My camera has gone kokko - since this summer its lived his own life - and now the SEPIA has turned on, and i cant get it OFF.....so till then...the photos will look like this ¤#!¤#!&%#"/%¤

2 kommentarer:

Vims sa...

Koselig gammeldags sjarm over bildene da. Tusen takk for hyggelig blogg komentar. Maaaaasse snø der gitt.. KLÆM

Anonym sa...

Huffda! Med det ble jo koselige bilder da.... ;o)