mandag 19. januar 2009

Jakke til meg / Jacket for me


Strikker på jakke til meg selv, begynnte under handball kampen i kveld, så langt ble det nå kl 23 og no er det natta, er så extremt trøtt for tiden. Garnet heter Invernal fr Asland Trends kjøpte det på Tjorven i høst.Det er 50% Angora kanin så dette er mykt og hærlig!!!
Knitting jacket for myself,I started under handball match on the tv and so far till 23 o clock., but no its bed time, im extremly tired theese days. The yarn is called Invernal from Aslan Trends. 50% rabbit angora, looooovly!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fine farger du har valgt :) Jeg har aldri strikket med kaningarn, men det virker godt og mykt.

Fruen på Skogmo sa...

Faderrullan min kjære venn, kor i huteste heiteste hente du all energien i fra?? Bli helt målløs over kreativiteten din eg... Kanskje d har en sammenheng m at du e rimelig nyforelska?? :o)) Hihi.. Godt t deg d ;o)

Ha ein fin dag da!

Vims sa...

Du, det e stopp for doping kontroll her no.. Her må du nok dele litt med flere av det du går på... Så en stakkar kan komme igang med noe større prosjekt serru.. hihi du e en racer!

turvid sa...

Det blir en fin jakke - fine farger!