søndag 3. januar 2010

Utfordring....som jeg knabba ;-)

En utfordring jeg knabba fra "mormors verden" går ut på og sette inn ETT ord i hver felt, som begynner på første bokstaven i fornavnet mitt. Som er Gurli (grøss) og da skal alt starte på G. De som har lyst kan knabbe denne videre


Navnet ditt : Gurli
Ord på 4 bokstaver : Gull
Guttenavn : Georg
Jentenavn : Gurli ( oppkalt etter min mormor)
Yrke : Gullsmed (spennende yrke)
Farge : Grønn (en favoritt)
Noe du kan ha på deg : Genser
Mat : Gulasj ( ikke prøvd)
Noe på badet : Grønnsåpe (lukter godt)
Et sted : Grønland (spennende land)
Grunn til å komme for sent : Gravferd (uff da)
Noe du roper: Gaaaaaaaal (hehe)
Filmtittel : Gardfield (kuul katt)
Noe du kan drikke : Grønn te (men jeg er ikke så glad i det da)
En musikkgruppe : Guns N Roses (nice)
Dyr : Gris
Gatenavn : Guttormsvei ( sikkert noen som heter d)
Bilmerke : Golf (Vw da...)
Sangtittel : Gimmi gimmi a man after midnight .... (ingen kommentar :-P)
Et verb : 
Noe du gleder deg til i 2010: Glede ungene med en syden tur( om skatteoppgjøret er BRA)

1 kommentarer:

Mammamiia sa...

Knabb i vei du! :))) Bare morsomt! Jammen hadde du en bra mye enklere forbokstav enn meg da!!! Men det finnes verre... (det finnes ALLTID verre!)
Ha en fortreffelig dag. ;)
Mammamiiaklem.