fredag 1. januar 2010

Happy New Year

I 2010 vil jeg prøve blogge litt på engelsk igjen...for mine utenlandske lesere - bær over med min engelsk, men tror nok de fleste skjønner hva jeg mener anyway..hihi...
Som vanelig blir det mest hobby,hage,hus relaterte ting i bloggen - Det er det som er mine interesser og familien selvfølgelig!! Oversikt over mine hobbyplaner vil komme - jeg har startet en ALONG som heter TOPP til TÅ inne på hobbyboden ett av 2 forum jeg er inne på - det andre forumet er Hønsegården som linket til på sidne her, er ett forum som jeg har startet selv, Velkommen inn.
I 2010 håper jeg virkelig lykken står meg bi, for 2009 ble en forferdelig år på mange måter - vi får krysse fingrene. I det nye året håper jeg og fortsette og pusse opp huset mitt, som jeg driver og få i stand - året som gikk fikk jeg byttet tak - som var bra for det lekket masse vann inn - jeg har fått panelt ferdig påbygget jeg fikk satt opp året før - jeg har og fått til og lagd meg ett rom på kaldloftet, delt loftet i 2 og ett er kaldt enda..men ett er varm - så neste der blir og få takplater og belegg på slik at Joakim kan flytte inn der - han som skal ha det rommet med tiden. For 2010 håper jeg og få byttet en vegg til ute med panel....den mot haten og da må det byttet vindu og settes inn veranda dør også...så dette er veldig dyrt så mulig det blir bare med og bytte ut døra først....vi får se... hagen vil bygges ut med mere rose og mere åker.....gleder meg masse....vi får håpe på en flott og varm sommer - så ting gror.....sommern 2009 var en flopp!!
På handarbeidsfronten kommer jeg tilbake til mine gjøremål der..... ellers ...dette året blir mine barn 7,10,12,16 og 19 år...og jeg føler meg utrolig gammel....da jeg ser den rekken, selv blir jeg 38 - håpet for dette året for ungene at de fremdeles vil ha en flott fremgang i skolen og at de vil trives her sammen med meg - og at de største vil besøke mammsen sin !!! Gla i dokker alle!!!!!

In 2010 I will try to blogg some in english too.......Im not very good in english...but I think you will understand it....anyway..... in this blogg it will be mostly about my house, garden and handcraft as always and my family life ofcourse... my house: I did change roof in 2009, in 2010 I hope to change more panels/windows....but its so expencive so we`ll see how far I come ... Garden : More roses, more field with potatoes and strawberries are my goal....Knitting: blog later mt goal on this one.
My family : this year my kids will be 7,10,12,16,19 years old...gosh...I feel OLD....I will be 38,,,my hope for 2010 for my kids : they still will do it well in school, and wanna have a nice life and enjoy beeing with me here in my house. And that the two oldes wanna visit me aswell in 2010, Love you all!!!!!

1 kommentarer:

Hanne sa...

Godt nytt år :) Må 2010 bli et godt hobbyår :)