lørdag 2. januar 2010

Summerer 2009

Da har jeg grovregna litt på hva som er gjordt på handarbeidsfronten. Året starta med strikke oppdrag fra Tine Solheim - derfor ble det ikke strikket på Burridge Lake teppet mitt :-(( Noe jeg heller skulle gjordt trur jeg...men hvem skulle tro jeg skulle få slik dårlig erfaring fra fruen i Oslo. Vel...jeg strikket 11 ting til henne noe som kan sees i boken Maskepi som kom ut i oktober - for de som har denne har jeg gjordt tinga på side 16-19 og side24/25. Dette arbeidet varte fra Jan. til Mai
Tilsammen i 2009 har jeg regnet ut jeg kom opp i
27 STORE plagg....
(deriblandt Genserkjole/tunikaer og plagg til meg er jo i XL eller XXL)
3 tepper - 
(to heklede bestemortepper ett stort og ett babyteppe +strikket babyteppe)
6 sjal
4 par votter
6 par sokker
1 par laaaaange strømper
15 luer
3 spiralsjal
2 skjerf
(det ene til Tine veide 450gram)
ellers små div ting alt i alt 80 ting.
Noen ting som er halvstrikket....som ble UFO og noen vil FORBLI UFO
Dette blir noen kilo da....uten at jeg har regnet akkurat på den biten.
Har også strikket ferdig 1 panel på Burridge Lage teppet i 2009. Har 1,5 panel igjen.
( list of things I made in 2009,written in Norwegian only)

0 kommentarer: