lørdag 8. august 2009

Litt trist og...

At man ikke skal bli mamma igjen......men har du ikke 5 da :-O vil mange si....jo det har jeg, og de er kjempe flotte!!! Er kjempeglad og stolt av de!! Men historien er som...dette...hver gang jeg er blitt gravid, har jeg nesten blitt tvunget til abort....vel..er jo min kropp og ingen får bestemme at jeg skal drepe .... men ingen har gledet seg sammen med meg, ikke barnefar...ikke besteforeldre..... har følt meg alene og liten i at jeg ønsket meg den lille...slik har jeg opplevd det 8 ganger...3 av de gangene hjalp naturen " de andre" det ble aborter, 5 ganger har jeg født velskapte og flotte unger. Men og gå hele svangerskapene med den følelsen at jeg gjør noe bare jeg selv vil, at ingen andre gleder seg med meg. er en forferdelig følelse... får tilbud om at noen skal betale steriliseringen min til og med.....ingen god opplevelse..... kunne fortalt i det store og det brede om opplevelser rundt dette - men nå er jeg skilt fra dette kapitellet av mitt liv, 19 år det er lang tid, men slik gikk det no engang..... at jeg ikke skal få oppleve og GLEDE meg SAMMEN med noen, og som virkelig ØNSKER ett lite liv VELKOMMEN til verden, er en sterk smerte i mitt hjerte......
(lånt bilde)

Måtte bare lette litt på smerten....... er litt i det nostalgiske hjørnet nå kjenner jeg.

5 kommentarer:

Miriam sa...

jeg syns det er synd at du ikke har fått oppleve den følelsen,for det er helt klart noe spesielt;)
Gir deg en klem på denne lørdagskvelden

Helen Brekke sa...

Eg har hatt akkurat samme kjensle, og eg har "berre" gått gravid ein gong. Det er heilt grusomt!

Hege sa...

Uff så trist. Må være ufattelig vondt, og ensomt, og ikke kunne dele de små gledene med noen gjennom et svangerskap :(
Skjønner godt at du må ha ut litt frustrasjon.
*Klemmepå*

Flott veske i innlegget under :) Nydelige farger på den.
Håper du fortsatt får en fin helg.

Fjellrosa sa...

takk skal dere ha, selv om yngste er 6 og eldste snart er 18 , er dette noe jeg tenker masse på...... måtte bare dele det....
klem tilbake

Monicas sa...

sender bare en klem over til deg...:)...skulle så gjerne hatt ett til, men naturen bestemmer vel...kan ikke være så koselig det du har opplevd...fint at du deler det med oss da..:)