søndag 2. august 2009

Dagen i dag.......

Vil bestå av mest bilkjøring, skal hjem til Trøndelag igjen - må si...det frister og flytte, på mange måter, men kan ikke. Har barn der hjemme i trøndelag de kan man ikke svikte - tror ikke de vil flytte fra sine venner der oppe. Jeg har jo huset også, som jeg stooortrives i!!! Dilemma, men men, time will show. Denne gangen skal pappa sitte på oppover igjen, han bor jo like ved meg der oppe, men har vært nede hos brodern ( som bor 15 minutter unna kjærsten...snodig ass)
De, brodern og svigerinna har forresten 6 års bryllups dag i dag, GRATTIS!!
Ellers har denne uka bestått av, kjøre dattra og svigersønnen hjem til Råde,flyttelass fra Fredrikstad til Råde med de.
Vært hos Kattemor/Heidi som alltid er mega kos. Spist på Chinatown med min gode venn Kevin, som var i Oslo en tur fra sitt kalde nord, var også innom Tjorven, the mega knitstore!!!!.
Vært på besøk hos brodern og familien grilla der , kjempekos.
Så fikk jeg ENDELIG sitte på motorsykkeln til kjærsten!! MEGE KUUULT!!!
Vi var og så "Snarveien" bra film - og spiste på Big Horn. En super uke!!! Takk for det kjærsten min!!!

0 kommentarer: