lørdag 8. august 2009

Er så spent........

Sommerfugler i magen jeg......... om ikke mange dagenen (27-30 august) skal jeg til Stavanger , der har jeg aldri vært før heller så det blir jo spennende i seg selv - vi er en gjeng hobbydamer som skal treffes til Tananger treff 2009. Gleder gruer meg masse!!!!! Håper det går bra - gleder meg til og møte masse av de man liksom "kjenner" fra nettet, og gleder meg og treffe igjen andre som jeg har møtt noen få ganger før! Håper jeg får råd med og handle litt garn og greier!!! Hadde tenke og handle til gensere til noen av ungene...men vi får se hva visan sier.....helt game over kan jeg tenke meg :-S

1 kommentarer:

wigdis sa...

Så nydelig sommerfuglbilde. Slik er det i magan min også. Nå går tiden fort til vi treffes. Det skal bli spennende. Jeg har ikke møtt noen av de andre, men det er som du sier, en føler jo at en kjenner de litt gjennom nettet.
Ha en fin helg.