onsdag 31. desember 2008

Siste dagen i 2008

Den siste dagen i 2008 - oppsummert år 2008 -
Jeg begynnte med Burridge Lake aran afgan teppet - som jeg skal ferdigstille i 2009.
Har hadt ett helt greit år, men lite hjemme, pendlet mye ned til kjærsten i Enebakk -
Fått ferdig , nesten påbygget på huset, ferdig inne og det er jeg veldig fornøyd med!!
Ellers har vi vært i Dyreparken i Kr.sand, veldig koselig tur - så var jeg og Kenneth til Mallorca veldig fin tur!! Det har gått slag i slag med strikking også, men ikke så mye i sommer - jo litt da - vi hadde jo OL strikk - har strikket endel sjal og genser til Maria. Og Joakim fikk og en genser nå til jul. Jakke til Kenneth og 15 -16 luer er det blitt også - 4 par sokker - 2 JAN - En baby kjole -
ja det er nok enda masse mere, ting vil nok vises før eller senere her inne på hva jeg strikker på etterhvert. Ambisjonene for dette året 2009 er mange, men det er hvertfall hva jeg har lyst og få til - så får vi se hvor langt man kommer.

Last day in 2008 - what 08 has bring ---
I started on Burridge Lake aran afgan - as I wanna finnish in 09.
I had a very ok year i 08, not so much home, coz I been travel down to my boyfriend in south - IM done with my new hall/entre - im really pleased with that!!
Else , we been in the Zoo in Kr.sand - really nice trip!! me and Kenneth was in Palma de Mallorca - too really nice trip.
Ive been doing alott knitting too - but not much in the summer - besides of the OL knitting -have knittet some shawls - sweather to Maria,and Joakim - jacket to Kenneth, 16 hats, 4 pair og socks -2 JAN tunicas -a baby dress....and some more... and I will continue to blogg what im doing with my knitting in 09 too.

My ambision for 09 is big - but its what I really wanna get done, then it remains to see how much I can get done!!

0 kommentarer: