torsdag 4. desember 2008

4.Desember

Jammen så zzzzzzzzzzzzzzzztrøtt assa, klokka ble vel halv 2 før jeg snubla i seng etter en lang dag som starta 7 - nedvasking av bad og gulv i 1ste etasjen - bort på besøk med minste dattra og fikk besøk til midnatt - kl.3 voknet jeg av pustestans igjen....fader assa, skjønner ikke det der!! Maria kom i samme slengen og ville ligge med mamma..under sammedyne og klenge klenge....YEEEEEEEESUS......I go crazyyyyyyyyyyyy....... strevde lenge med og få halsen "på plass" etter puste stoppen -
Dagen i dag, innebører, pyntekomite møte - jeg er med og skal pynte og ordne til juleavsluttningen til 8 åringen - så skal jeg ferdig stille jakka jeg driver med - begynne på desember lua - slappe av...håper kjærsten min kommer i dag. Ha en fin dag!!!!
Iam sooooooo tired, the clock was abut 1.30 when I went to bed this night, after a very loong day that started 7 in the morning - I wash the bathroom allover - I did all the floors in the house - was to visit a good friend with my yougest daughter - then I got visit by a goof friend till midnight - 3 in the morning I get breath stopp again....its so hard.....I dont get it why I get this!!! Maria came too and wanna stay in bed with me YEEEEEEEEEEESUS I GO CRASYYYYYYY....
struggeld alott to get the breath going again.... Today will contain a meeting with a couple of friends coz we are gonna decorate till the xmas party till our 8year olds - then I gonna do the knitting jacket finnish - start on the december hat - relax----hope my boyfriend comes today.. Have a nice day!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vil bare gi deg en klem å si at jeg tenker på deg jeg....

PerJorun sa...

Du har god smak i blogg-pynting hihi... kommer du inn på boden forresten?

Anonym sa...

Høres slitsomt ut, alt blir så mye tyngre med for lite søvn. Men de pustestoppene burde du få sjekket opp hvis du ikke alt har gjort det.

Ønsker deg en fin tid framover! :o)