torsdag 25. november 2010

Jeg strikker da...

Jeg driver og strikker Marius genser - erme 2 er snart ferdig...mye stress og ikke ork for blogging er over meg -
kulden tar meg...ned mo 30 minus og dårlig vedovn gjør at tiden går til varming av huset også -
Jeg har og en dårlig tid helsemessig - kulde og reumatisme= ingen god mix
Jeg er og inne i en periode der venitng og tolmodighet skal være i fokus - jeg skal ta gastric bypass - og har venta LENGE - vært testet opp og ned i mente - møte meg her og der av mange - no er jeg lei -
Så fpr jeg beskjed om og ta av 10 kg FØR jeg skal opereres - så det skal jeg OG være obs på i disse dager - er masse som skjer i hue mitt - så derav ingen mye aktivitet i forum eller blogg - kommer vel strekere tilbake til med bilder og div snart..I hope

0 kommentarer: