søndag 21. november 2010

Er liv...

Men denne uka har vært veeeeeeeeeldig travel -
Mandag : Bilen går "sund" noe med startern... prakka MASSE...så fikk jeg låne av ett vennepar så jeg fikk låne en bil - så handball trening for minihandballen som jeg er trener for.
Tirsdag: Låner fremdeles bil - Jeg og Joakim skal til Trondheim på kino.
Onsdag : Bilen trekkes i gang, og settes på bilverksted
Torsdag: Eldstegutten blir hentet -
Fredag : Sykehuset i trondheim -pappa henta ungene hos meg -  til Anita en tur, City Syd handler bursdagsgave til pappa - kjører til sjølingan der er det bursdag til pappa.
Lørdag: Kino og restaurant med 2 største guttan - Harry potter - pappa kjører di andre til meg om kvelden
Søndag: Handball cup med minihandballen jeg er trener for. kjører 8.15 hjemme 16.30
=== 68 mil denne uka - --- KAN bli SLITEN av MINDRE...
Jeg har strikket en erme på Marius genern og beg. med neste. Bilde kommer

0 kommentarer: