torsdag 23. juli 2009

Today.......

Alle snakker om at mønster D blir så luftig.....Så jeg strikket glattstrikk i 6 cm...men nå er det opprekt igjen, det passa liksom ikke...så no skal jeg strikke D, åkkesom !!
Variabelt skydekke i dag, har nttopp klippetplenen her, og da vr det hvertfall oppholdsvær.

Min aller 1ste jordbær i åkeren min!!!


Skal male over gresskar fargen på kontrast veggen inne hos gutta...de vlle ha sjokoladefarge....tror jeg har truffet det...ser ut som deilig melkesjokkolade:-)
Nå skal jeg ha FILM ettermiddag....kanskje jeg ser Pirats of caribian..alle 3 vet ikke..noe blir det
I kveld er det "på den andre siden" aften på kalalen FEM

1 kommentarer:

Liv sa...

Det skjørtet blir rålekkert, bare strikk etter mønsteret du, det blir flott. Jeg har vært og kikka hos fru johansen, du trenger ikke tvile:
http://www.frujohansen.com/#post177