søndag 26. juli 2009

Lørdag 25. juli 09

Dritt kjedelig at kameraet mitt er vekke, det er ferdig reparert, men ligger i Oslo....skal sørover til uka, så skal hente det da,heldigvis,!!! Så det blir litt svong på bloggingen igjen!! Ble ferdig med feminin skjørtet i kveld!! ENDELIG er ikke sikker på om jeg vil ha kant nede....får se...det er laaaaaaaaaaaaangt rundt:-O Har begynnt på sokker til litjpia på 6 år, i soyagarnet jeg handla i Kiel - deilig garn, men p.2,5 ...yeak....I hate... I dag var meg , Kennth, Veronika og Fredrik og spiste på mama rosa - så har vi sett på film, Arn- Tempelridderen - syns Arn filmene er skikelig bra!! Så hadde vi ost og kjeks i kveld, yummi. I morra skal vi, visstnok på Berkåk til sjølingan på grilling middag , time will show...... Veronika og Fredrik drar i allefall. Har lyst og begynne på gensere til ungene....men må finne noen mønstre først...som jeg vil ha...tenkt jo på 2010 OL genseren, men ble litt skuffet siden den ligner veldig på Marius genseren... den var fin til babyer...men likte ikke de store...vel...får se om det er noe lurt...fine skolegensere....No er det snart natti her..skal blogge bilde av skjørtet i morra:-D

0 kommentarer: