fredag 27. mars 2009

On the needles right now.....

Har sett meg ut en nice bolero, men klarte ikke vente til jeg fikk bomullsgarnet mitt, så i påvente av det som jeg har bestillt fra lanapura, strikker jeg en i XXS i alpakka - enten blir det til min svigerinne, eller så blir den solgt på messa i oktober. Den heter Eleonora fra Knittingnonstop.
Ive seen this lovly bolero I gonna make for myself, but I couldnt wait for my yarn to arraive from lanapura, so I started one in XXS for my sister in law ( or i sell it) the pattern is Eleonora from knittingnonstop.
Dette skal jeg begynne med i dag, jakke og bukse - skal bli gave til en kjær venninde som snart har barnedåp!!! Håper de vil like dette!!! Strikkes i Baby ull fra Dale.
This is what I gonna start on today, jacket and trousers- shall give it in gift for my dear friend that gonna have christning for her son soon. Knit in Baby wool from Dale.

1 kommentarer:

Bente sa...

Boleroen ser kjempefin ut. Og helledussen så nydelig babysett. Klart de blir glade for å få noe sånt!