onsdag 11. mars 2009

1ste klasse, Åsveienskole (1B) Trondheim 1979.
Gjett hvor jeg er hihi!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bakerste rekke, nr 3 fra venstre....

Anonym sa...

Og jeg tenkte det samme som jaja74...
Morsomt bilde ! :D

Josefine (HB)

Inger sa...

Og jeg tror også det samme som jaja74 :)

strikkegal sa...

Jeg er også enig med de som har skrevet her, du må være på bakerste rekka :) Flere flotte strikkagensere der!

strikkegal sa...

Jeg er også enig med de som har skrevet her, du må være på bakerste rekka :) Flere flotte strikkagensere der!

Anonym sa...

Vi er enige gitt, det er mitt svar også. Og jeg kikket ikke på kommentarene her først altså! ;o)

Fjellrosa sa...

Dere har faktisk rett ja, !!

PerJorun sa...

Ingen tvil! Kjente igjen smilet ditt med en gang ja. :-)

Ann sa...

Jeg er litt seint ute, men tippa det samme jeg også... kjente igjen smilet og så er jo den ene dattra di så lik deg..;O) Ønsker deg ei fin uke.. klæm