tirsdag 13. oktober 2009

Det sises en ulykke kommer skjeldent alene......

Men no syns jeg har hadt nok UFLAKS for resten av mitt liv.......da jeg dro til butikken i dag - var det en stumplyd plutselig...som om man kjører over en sprekk i veien........hmmm
Da jeg kom hjem så jeg skylden til lyden...MEN at det var en slik STOR ting...skjønnte jeg ikke gikk an engang og få inn i dekket :-(
Den er fryktelig lang da.....til go komme seg inn i dekket....no har jeg FLATT dekk...og må se om man kan lappe det :-O....jeg bytta til sommerdekk på den siden....d var "heldigvis " bak...
Men no er jeg LEI av motgang assa :- ((

3 kommentarer:

jaja74 sa...

Makan t uflaks... Har du knust noen speil i det siste eller? huff da...håper lykken står deg i bi snart!

Wenche/chawo sa...

Nei ,så uheldig du har vært i dag.Aldri moro med flate dekk og det ser ut som det er vinterdekk som er tingen hos deg nå.Får håpe uflaksen gir seg snart.

Fruen på Skogmo sa...

Auuuda, dette har du ikke fortjent nei! Sender over noen lykke-engler til deg, og håper at ting begynner å ordne seg igjen ;o)

Ps! Gleder meg stooort til å se den rååsa genseren til prinsessa fix ferdig. Du er flink!