onsdag 15. juli 2009

Yo make my day...

Vil sende denne oppmerksomheten til noen av de som jeg sette pris på her inne i bloggverden. Det er så mange flotte bloggere som er en virkelig inspirasjon til og hold på selv også. OM du har noen du gjerne vil hedre litt med noen roser og denne oppmerksomheten send gjerne videre. Jeg deler min i denne omgang med disse:
Kath
Ei som besøker meg trofast, og har en virkelig hand for både strikking og søm, utrolig flott blogg!
PerJorun
Ei hærlig jente med sprø humor og hun er bare ei flott jente!!! Flott blogg!!
Vims (tidligere Nattugla)
Utrolig som den jenta produserer, tross alt som skjer ellers i hennes liv, utrolig jente!!Flott blogg!!
Jaja74
Kjempe jente her også, utrolig masse fint hu lager OG baker!!!! Gleder meg og treffe deg snart!!
Kattemor
Kjempe jente!!HU lager altså sååå masse flott!!! Vi har mange timer sammen og da flyr timene!!
Binni
Utrolig sprudlene og kos jente!!!! Lager masse flott!!!!
Amylin
En trofast blogg besøker!! Hva skulle man blogget om uten di??? HU har masse flotte bilder bla!!!!

3 kommentarer:

jaja74 sa...

tusen takk snuppa! Du e ei kjempedame og eg glede meg masse til å treffe deg:) Klemz

binni sa...

svenerikTusen takk snuppelura. Du e værdens hærligste, koseligste, betydningsfulle, omsorgsfulle, humørspedende menneske som finnes. Du e bra super duper.
Klæmz

PerJorun sa...

Tusen millioner takk! Trengte de flotte ordene nå. Og de beskriver deg også vettu :-)

Blir snart blogging på meg. Må bare få hodet "på plass".

Luv ya..