fredag 10. juli 2009

Er sommeren over??? Summer is done???

Drar på Kiel tur tirsdag, fra ett flott sommervær i Trøndelag, med 26 grader - er borte i 2 dager kommer hjem torsdag til 14 grader og regn, i dag fredag renger det og er 14 grader - er sommeren over allerede???
På bilturen opp og ned begynnte jeg på sommer tuikaen fra dale 212, søt farge 3811 rosa i lerke garn. Da mine skuldre HATER bomull og bomull lok alike har betennelsen meldt seg ja...siden tunikaener bare i hullmønster hjelper det hvertfall ikke på betennelsen.....da bl det litt pause med den. Men neste prosjekt er jo OG i bomull fra Lana Grossa som jeg handla i Kiel, Puntino heter garnet, tynt bomull som jeg skal lage skjørtet fra boken Feminin strikk -

Er jo hull mønster her og, men håper på at skuldra henger i hop til jeg er ferdig med begge tinga....blir vel og bikke innpå med ibux og andre ting...Strikker skjørtet på p 3 eller er det 3,5 :-O er ganske så bra ut så langt, har nettopp begynnt og har begynnt med andre rep av første mønster, godt garn og strikke av!! Prøve gjøre ferdig sjal innimellom også - snart ferdig med sommer mystery sjalet, og skal begynnte på jubileum sjalet fra godnessknit etterpå.

0 kommentarer: