søndag 30. november 2008

Da er kjærsten dratt hjem igjen og jeg får sitte og blogge litt igjen...har strikket på jakka i hele helga, ikke mye igjen - grunnen til at jeg ikke blogger den er at jeg er ikke sikker på om jeg får, dette er en bestilling. Dere skal alltis nok få se den - men da jeg får klar signal :-) Gled dere denne er flott...om jeg skal skryte litt....er ikke helt meg det da, men dette var en diger fordring, håper bare jeg får til sllutten, skal være krage, noe jeg ikke har strikket før.
Vel, har pynta til advent/jul og her er det rødt og lekkert, da kjærsten kom på fredag, ble jeg SÅ overasket, han hadde med en bukett tulipaner og den digra julestjerna!!!!!!!! ( med noen "velvalgte" ord...no har jeg kjøpt for ett helt år, må det ikke bli mere syting hihi)
Var kjempe fine i alle fall!!
Lørdag feiret vi bursdagen hans med kaffe og kaker, jeg laga en bløtekake og en sjokkolade kake, fikk modern til og ta med vaffler for jeg ville lage skjørost med rømme og det er så digg med vaffler!!
I dag søndag er det jo første søndag i advent!! Kos dere masse damer!!! Ha en flott kveld!
Well, then my boyfriend are gone home,and I can uodate my blogg again..I have knitt on the jacket all weekend not much left to do on that now - the reason I now blogg photo of it ,is im not sure if I can . coz its an order - you folks are gonna see it, when I get premission:-(( Its great so you can look forward to that!
Well, I have decorated for Xmas and its red and lovly here, when my BF come on friday I got a big surpice, I got a bouquet tulips and a BIG "Xmas star"plant, LOVELY!!!
Saturday we celebrate his birthday (36) with coffee and cakes, I made a cream cake and chockolade cake, I got my mom to make waffels as I mad some sort of cheese we called "skjørost" in norwegian I use to mix that sourcream and sugar and its lovly on waffels.
Today Its 1ste sunday in advent!! Have a nice evninge ladys!!!


Kaffekos, pappa i genseren jeg lagde til han til bursdagen hans.
Coffeparty, dad in the sweather I knit for him to his birthday
Skjokkoladekaken -sukkerbrødet og koking av skjørosten.
Chockoladecake, the cake that will be cream on, and cooking the cheese.

0 kommentarer: