mandag 11. oktober 2010

Om dagene mine

Ikke mye og skrive hjem om.....som det heter...jeg er ellers en "flink" blogger - blogger hver dag, flere innlegg om dagen kunne jeg ha og, men i flere uker nå har det vært temmelig rolig her inne - jeg er utrolig utrolig sliten....av hva??? Jo godt spørsmål...er vel av ALT liksom. En følelse av TOTALT energi mangel. En helt håpløs følelse da man har unger hjemme - hjem og ta seg av, hus som sku vært fixa på - ting man sku har ordna, masse ulaga innen strikking, masse venner man sku ha besøkt - masse regninger man sku ha betalt - ja..altså stortsett hoper det seg opp OVERALT, og jeg føler meg maktesløs....jeg får det ikke til........ jeg vil bare sove, og sove og SOVE...... jeg VIL så gjerne , men bare av og det at jeg VIL blir jeg SLITEN - hva SKJER da?????

4 kommentarer:

gyldenkron sa...

Huff da, ikke kjekt å ha det sånn. Tar jeg helt feil nå, eller har du ME?

Fjellrosa sa...

Har vært inne på tanken på ME - og leger fra mange år tilbake jaldte det at jeg var utbrendt....så kansje det NYE for denne "greia" er kansje ME
Er hvertfall totalt utslitt bare ved en minste tanke av og til....

Nora sa...

Å være ute av drift er ikke noe kjekt, det vet jeg alt om... Jeg har vært delvis ute av drift i ca 3 år, men føler at ting er ørlitegrann lettere nå. Måtte det vare :)

Legg deg litt på lading når du har muligheten til det.

Anonym sa...

Hei!

Sjekk stoffskiftet ditt! Jeg sov til alle tider,var deppa uten grunn,la på meg uten matlyst og frøs ofte.
vennlig hilsen fra Astrid