onsdag 4. august 2010

LYKKE!! og oppdateringer igjen på toppen

STOR LYKKE min første Misteltein i hus....nå er det bare og prøve få flere - noen som selger??Bytter??
Har ett oppnøstet fra Ladigitessa kit, og en naturhvit
Altså....når man sitter i mørket...OG ikke husker at min rosa Lerke var fra 2 innfargninger....SÅ skjer dette....1 nøste er mørkere enn di andre...men vi sier d skal være sånn*fnise*
Enten slutter jeg etter dette nøste...ellers tar jeg ett nøste til - anyway, SNART FERDIG!!! Beg natt til søndag. Vil jo ha den med til syden:-P

Det er økninger akkurat ved fargeskifte

3 kommentarer:

Unknown sa...

Her var det fremmdrift på toppen ser jeg...
Ha en fin dag :-)

wigdis sa...

Den grønnfargen er bare skjønn.
Det gjør vel ikke noe om toppen blir i litt forskjellige fargenyanser, synes det ser fint ut jeg, og så er det vel slik det skal være nå for tiden. Du får late som om det er meningen at den skal være slik.

Klem.

Wenche/chawo sa...

Toppen ser ut til åbli flott.