tirsdag 1. desember 2009

Panel 1 er ferdig -


Burridge lake aran afghan carpet...ja langt navn har teppet og lange remser er det, denne strekker seg nesten hele 3setern min - da er første remse av 3 helt ferdig, og nr 2 er godt i gang - en til slik som denne skal også strikkes men først panel B for dette blir man LEI :-O



Dette er som sagt panel A, jeg startet along på denne i Januar 2008 skal være ferdig Januar 2010 - men siden jeg har strikket for Tine Solheim nesten hele 2009, ble jeg veldig bakpå med denne.
Men håper jeg får til og komme i mål ikke langt ute i 2010 - dette blir noe som blir staspleddet i familien. Strikket av Rowan pure wool aran - ett utrolig lekkert og deilig garn!!!

2 kommentarer:

Hege sa...

Så nydelig det blir! Herlig mønster på det :)

God førjulstid ønskes deg og dine

Be-ty sa...

Et nydelig teppe! Jeg har lagret mønsteret jeg også, men ikke begynt. Jeg har 2,5kg Free Style som egentlig var ment for GAAA, men som jeg kan bruke på dette (eller noe annet) i stedet. Synes du har vært kjempeflink!
Samtidig ønsker jeg deg en fin førjulstid! :))