søndag 4. oktober 2009

Skynte meg og blogge mens ting virker her...

Siste to dagene har jeg fått tupp i røvva til og ta frem en UFO denne genseren er til meg se,v og heter Braided Pullover som er fra bladet Inertweave knits, de siste to dagene har jeg gjordt det som er over reibbekanten nede- fornøyd med det - dette er slik den er i siden...bilde nedenfor er fremsiden

2 par slike har jeg og strikket - 1 tråd alpakka 1 stråd strømpegarn p 5mm da tar det bare ett par 3 timer og fixe ett par!!!!
Denne uken ble jeg møtt av litt snø ute........jeg virkelig HATER akkurat denne tiden av året assa

8 kommentarer:

amylin sa...

Blir en fin genser. Kaldt her også, ja.

sol sa...

Fin genser! Får håpe det ikke er mer som går i stykker nå.

Wenche/chawo sa...

Kjempefin genser.

wigdis sa...

Så nydelig genser du strikker. Det bildet ved vannet var fint. Er det terrassen din? I såfall må den ligge flott til.
Ha en fin uke,

kdoris sa...

Huffda, snø allerede. Da blir det bra med en lun og god genser. Den ser nydelig ut.

Fjellrosa sa...

vann?????? det er E6 det der vennen ;-)))

Hønehuset sa...

Nå har jeg kost meg lenge på siden din. Kjempegøy å se alt det nydelige du lager! Masse flotte gensere og andre saker du har tryllet frem. Appelsinplante har jeg aldri tenkt på at går an å ha, det må prøves.
Flott med ny panel og maling på huset.

Arielle sa...

Flott genser gleder meg å se ferdig bilde.
Blir vel god å ha på seg til vinteren.