onsdag 19. november 2008

PAPPA 66 i dag!!!!!!

I dag e pappa 66 år GRATULERER så masse!!!
Today is my dad 66 years old HAPPY BIRTHDAY!!


Han e uvurdelig hjelp til meg, jeg skjemmes nesten så masse han har hjulpet meg, både med arbeidskraft og økonomisk. Her legger han og en kompis, verandra platten forran inngangen min i sommer.
Pappa har fått kreft og er veldig redd for og miste han, selv om vi kan krangle så "busta" flyr så har jeg en indre uro om dette med sykdommen - håper han får mange gode år enda !!!!
He helps me alott,I feel ashame how much he helped me in work and money. Here he and his friend lays a patio outside my frontdoor this summer.
Dad got canser this year and Im really afraid to loose him, we can argu sooooo much, but inside I am afraid of this canser - hope he had alott of good years left!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

du har en veldig fin å snill pappa. har en sånn jeg også. han stiller alltid opp for meg og mine søsken og er bare så inderlig god.