torsdag 9. februar 2012

LItt over stokk og stein

Har det vært her i det siste...igjen....først blacka jo pcn...så var det og kjøpe ny...sende den andre til reperasjon, skulle jo ha en pc til men hadde utsatt og utsatt d.... så har jeg vært på sykehuset sjekka ryggen...blir sent på MR for han skjænner ikke at 30 grader helling på virvler kan gjøre vondt :O for en lege....
Så var jeg på sykebesøk til faren min, som har starta stråling, vi har ikke sett han på noen år, så da var det nok påtide og avlegge en visitt eller flere.....

Ellers har jeg strikka masse..men ikke tatt bilder og blogget....lpmmer etterhvert sikkert...energinivået har egentlig vært veeeeeldig laber...sovner sittende i soffan...cest la vie...

Nå skal jeg pakke strikke sakene og dra på syforeningen vi har jeg og ei god venninde.... så er det og pakke for meg og unga drar på Storlien i sverige i helga, invitert av søskenbarnemitt som har hytte der...dørstokk mila er fryktelig laaaang, men det blir vel godt da man har kommet frem :)) Ha en fin uke videre!!

1 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Høres ut som om du har nok å stå i med.

God helg - klem Siv