fredag 22. juli 2011

Fra d ene til det andre...

 Meningen var og strikke denne lange vesten til Maria...men ble fryktelig skuffet over mønster og kludra med pinner vis s vis garnet..så dette ble rekkt opp og jeg starta med en Tunika heller....etter eget hue...eller er jo kjent møsnter da..bølgemønsteret...fikk hjelp fra Kattemor til og lage en tunika oppskrift med mål osv..
Fargene kommer etterhvert som jeg strikker avgårde :) spent og se hvordan det blir tilslutt

 Meg og Kattemor var til Go og varm, ett koselig lite stabbur med butikk inni - der hu hadde alt fra knapper,garn,hespetre,ull,skinn ja altmulig:) og veeeldig hyggelig innehaver!!!
 Der handla jeg er nøste av hennes egen pelssau og noen knitpro pinner
 Og noen søte små knapper!!!

2 kommentarer:

Sidsel sa...

Det så nyyydelig ut d garnet, du tryllet sjal av d, stemmer det tro,holdt detmed 100 gram også ? Er så imponert over operasjonen din,d er store ting ( har jeg hørt) gratulerer med å ha kommet såå langt og lykke til :-)

Fjellrosa sa...

hei hei, jo det garnet er nyyydelig, og ja det ble ett lite sjal av det..brukes hver dag kunne ikke være foruten....har lyst på mere av det garnet ja :))
og takk for fine ord, er fornøyd etter operasjon ja!! håper og kunne holde meg her nede no :)) ha en fin uke :)