søndag 22. mai 2011

MÅ skjerpe meg

Her er det jo helt DØDT for tia.....men er blitt litt LEI alt liksom.....bloggingen, strikkingen, hverdagen, livet -
Da er det ikke mye og melde.....men tok inn bilder fra kamera i går..så kansje jeg får blogge noen bilder da....
Maria med 1 av kanin ungene
 Maria med Tippi vår nydelige pus
 Flott bukett jeg fikk av pappa da jeg kom fra sykehuset
Pus er såååååå trøtt
 Mine to døttre på 17 mai <3
 Koret på 17 mai..sååå flink - og Maria i sin/min hardanger bunad:D
Joakim (han med flagget oppp) <3
Esten var 1 av 3 talere på 17 mai, utrolig flink <3
Skal lage meg en vest av dette deilige garnet
 Strikker fortsatt på Rhauma Wolle toppen min...syltynnt garn p 3mm
 Maria pia <3

2 kommentarer:

Grete sa...

Så fine barn på 17 mai. Pusen er ekstra søt. Liker så godt katter. Ser fint ut det du har på pinnene. En kan gå lei av alt hvis det blir for mye av sykdom og alt. Ønsker deg alt godt.

Unknown sa...

For en diiiiiger katt dere har, skikkelig nydelig !!
koselige 17 mai bilder :o)
Spennende å se hvordan strikkingen blir når den er ferdig !!
sender en motivasjons klem