fredag 8. april 2011

Vanskelig og blogge

Bloggen min har nærmest vært utilgjengelig - vanskelig og komme inn på den - så vurderer og få i meg ny blogg :(
Jeg skulle sendt noen premier for VM mesterstrikk, takk for tolmodighet...det kommer!!!
Jeg har begynnt med pulverkur, forbredelser til operasjonen min den 27 april yeakkkk-
Er bare trøtt trøtt og trøtt, slapp og lite energi - prøver jo og strikke endel - har  strikka nesten ferdig den lyserosa jakka mi, men i TOpp til Tå alongen er genser tema i APRIL..så dea har jeg starta med Marius til Veornika i str.medium. Med rundsal og space invaders figurer - skal bli gøy og lage!!
 Nok en stripe lue - skikkelig sagge verson strikket i Nepal
 Forrige uke...nå er masse smelta..heldigvis..men NOK snø no ja
 Min vakre Tippi pus:)
 Bløtt ja...
 Ungene var på Skitur i Hauka på onsdag - flaks med været , her er det grilling av pølser
 Pus er bare såååååå glad i Joakim:))
 Her er så langt jeg er kommet på Mariussen...begge erma og litt bole 
 SOOOOOL
 Brownies er digggggggggg

2 kommentarer:

Kos med papir og saks sa...

så flotte bilder. Og så langt du har kommet på genseren.

ha en flott helg

Fjellrosa sa...

kk det samme til deg :D