tirsdag 8. februar 2011

MAt og Maria

 Godt kjøp!! Jeg skal over på lavkarbo har jeg funnet ut :-P Denne boka ser tu for go være midt i blinken til dette - flotte oppskrifter og opplysninger
 Unga hadde hamburgere til middag..jeg varma burgern min i mikro i stedet for go steke, crispy salat med Fransk dressing på og noen flak med Maldon havsalt på - var ikke gærrnt d heller
Maria pia mi ville klippe seg :-(((( HUn hater floker i håret...så i kveld ble hu veldig kortere...
Men det vokser heldigvis ut igjen

6 kommentarer:

Maria sa...

Så fin hun ble. Det var jo ikke bare litt hår som forsvant heller da.

Lavkarbo ja,det ble jeg også tipset om her om dagen. Kikket litt på det,men syns det hørtes helt merkelig ut med alt det feite man skulle spise. Hm...må jobbe litt med å snu den sunne tankegangen min da ja.

Lykketil med prosjektet,å funker det på deg skal jeg jammen meg prøve meg jeg også;-)

Fjellrosa sa...

Virka i sommer...gikk ned 13 kg på no time... no har jeg vært så syk, at jeg har bare spist det jeg har fått ned...så håper det blir bedre no - og jeg kan komme meg ut...er dritt lei..mulig jeg kommer på kafe neste tirsdag :) håper jeg

Maria sa...

Akkurat, så det var det som var trikset da ja. Hm... fløte,rømme og bacon hørtes ikke så lurt ut i mitt hodet,men kanskje det er verd å prøve seg.

Håper formen er stigende,å at vi sees på Bagle.

Fjellrosa sa...

I sommer gikk jeg på bare vann (imot normalt cola:-P) massssse salat,egg i alle fasonger med mager bacon , ost og evt spekeskinke eller røkelaks, ikke brød, jeg spiste knekke brød da..men det er visst ikke lavkarbo - så da måjeg beg bake sjøl...kan ta med boka om du er interrisert og se

jannelea sa...

Lykke til med lavkarbo! Snuppa er heldig som har ei hendig mor!

Maria sa...

Jatakk,det hadde jo vært kjekkt.
I utgangspunktet har jo jeg fått beskjed om å holde meg unna både melk og eggevite som er i den lavkarbo greia.
Var en blodprøve som ble tatt,med masse æsj og fysj for kroppen min,så jeg blr jo litt usikker om jeg kan prøve da vettdu.