søndag 12. desember 2010

Bloggtørke...

Æ vurderer og handle meg nytt kamera no assa, finner ikke laddern....har ett tilbud på ett kamera til 999,- og 14 pixels og 4x optic zoooooom - + håper mobilen min e done snart....derfor jeg ikke har fått blogga bilder på leeeenge..... gjør ikke masse handarbeid...men får jo kjempefine kalendergaver hver dag da!!! I dag fikkjeg kjempefint glass stjerne som er hengt opp i stua.
Har forresten gjordt den MEGA tabben...handla meg møbler...så var di altfor STORE og brutale til min lille stua :-(

4 kommentarer:

gyldenkron sa...

Nei, så kjedelig da. For store møbler tar jo opp all plass. Håper du får bytte de. Og lykke til med kamerabytte.

Fjellrosa sa...

Di e handla via finn.no så..privat...vet ikke om jeg skal ringe på fyren og si det

Maria sa...

Du får heller legge det ut på Finn,å se om du tjener deg noen kroner;-)

jaja74 sa...

Å sååååå kjedelig! Har gjort samme tabben sjøl. Handla lenestol som va så comfy å sitte i. Å når den skulle bæres opp trappa i leiligheta så fikk ikke vi den opp:( Men butikken var grei å tok den i retur og jeg fikk en mindre. Men på langt nær den jeg hadde lyst på da.

Håper du får deg kamera snart! Gleder meg til å se oppdateringer fra deg( å ja jeg vet at jeg må få fingeren ut og oppdatere selv, blir storoppadatering i romjulen når alle gavene er pakket opp:))