torsdag 19. august 2010

Noen bilder fra turen.....(mangebilder)

Her venter vi på ubåten skal ta uss med ut og se på korallrev
Det er fisk på bilde og..men, vaneklig og se..vi fikk se Rokke også..coool

Joakim nyter utsikten, masse kule båter i havna
Fronten på hotellet vårt...meeega fint hotell
Her var vi hos beduiner i ørkenen, de lagde no flatbrød lignende sak til oss . godt
Dette var brønnen deres....

Her er jeg høyt oppe og rir på kamel

Dette måtte jeg ta bilde av....hihi
Joakim og jeg på bading i Røde Havet - det er verdens nest salteste...etter Dødehavet - så dette var gangske så salt ja.. men deilig varmt nesten 30 grader i havet
Maria rir kamel
Mor og datter pyntet til kveldens middag

Esten og Joakim
Barnepoolen DEILIG savner det allrede!!
Jeg og unga var på ett stort veldig vestelig kjøpesenter, måtte bare ta bilde av noen rare fisker.. og blekksprut

LITT svære kasser med mel,ris linser.....hvor hygenisk det er...er en annen sak
Vi avsluttet besøket hos McDonalds
Ønsket om ett super kamera er i høysetet, men du ser vel månen..den var bare super her nede..
Så langt med bilder fra Egypt turen, kabeln te kameraet er fremdeles vekke så dette er mobil bilder.

2 kommentarer:

Liv sa...

Herlig!
Det er deilig å feriere i Egypt!

Hvis du har mistet kabelen til kamera bør du kjøpe deg en minnekortleser som tar minnekortet ditt. Det får du hos elkjøp, clas Ohlson el.l.

Her er en type: http://www.pixmania.com/no/no/5972854/art/tnb/universell-minnekortleser.html

Fjellrosa sa...

Har en kortleser og..en plass...jeg er ett rotehue altså..men DET og er borte..dukker nok opp engang.