tirsdag 1. desember 2009

Utfordring jeg har fått

Ble utfordret av Hege i dag

Skriv tre ting du husker som om det var i går:

1. Barnefødslene mine
2. Min første flytur :-O
3. Første skoledag

Tre ting du misliker:
1. Stress
2. Falske mennesker
3. Pengebekymmer

Skriv tre ting du liker godt:
1. Ungene mine
2. Sitte med strikketøyet mitt og se tv
3. Shoppe (gjerne garn)

Skriv tre blogger du besøker daglig:
1. PerJorun
2. Bestemors strikkekrok
2. Hannes strikkerier

Skriv tre sanger du hører på for tiden:
1. Pitbull
2. RnB
3. Metallica

Skriv tre tv-program du følger med på:
1.Greys Anatomy
2.Ghost whisper
3.CSI (feks...)

Skriv tre bloggevenner du vil sende denne videre til:
Bestemors kosekrok
PludreHanne
Jaja74

2 kommentarer:

wigdis sa...

Takk for utfordringen. Så spennende. Skal prøve å få blogget den så fort som mulig.
Ha en fin kveld.

Hanne sa...

Takk for utfordringen. Denne har vært innom bloggen min tidligere, så du kan lese svarene mine i blogginnlegget jeg laget 19. oktober.
Ønsker deg ei flott adventstid!
Pludrehanneklem